Jan Pivovarník

Diplomová práce

Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG

Application of marketing campaign management system on the retail FMCG market
Anotace:
Práce se zabývá oblastí řízení životního cyklu marketingových kampaní a řízení vztahů se zákazníky v oblasti rychloobrátkové zboží. Z důvodu vysoké konkurence na tomto trhu hledají organizace způsoby, jak získat konkurenční výhodu -- tou může být právě efektivnější marketingová práce se zákazníky. Za hlavní cíle jsem si určil zpracování podrobného teoretického základu problematiky řízení marketingových …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing campaign life cycle management and customer relationship management in the area of fast moving consumer goods. Because of the highly competitive nature of this market the companies are in search of ways how to gain an advantage over their competitors -- which can be more effective marketing towards customers. The main goals of this thesis are completion of thorough …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Lucie Šperková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39424

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie