Jan Pivovarník

Master's thesis

Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG

Application of marketing campaign management system on the retail FMCG market
Abstract:
Práce se zabývá oblastí řízení životního cyklu marketingových kampaní a řízení vztahů se zákazníky v oblasti rychloobrátkové zboží. Z důvodu vysoké konkurence na tomto trhu hledají organizace způsoby, jak získat konkurenční výhodu -- tou může být právě efektivnější marketingová práce se zákazníky. Za hlavní cíle jsem si určil zpracování podrobného teoretického základu problematiky řízení marketingových …more
Abstract:
This thesis focuses on marketing campaign life cycle management and customer relationship management in the area of fast moving consumer goods. Because of the highly competitive nature of this market the companies are in search of ways how to gain an advantage over their competitors -- which can be more effective marketing towards customers. The main goals of this thesis are completion of thorough …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2014
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Lucie Šperková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39424