Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG – Jan Pivovarník
Jan Pivovarník
Diplomová práce
Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG
Application of marketing campaign management system on the retail FMCG market
Anotace:
Práce se zabývá oblastí řízení životního cyklu marketingových kampaní a řízení vztahů se zákazníky v oblasti rychloobrátkové zboží. Z důvodu vysoké konkurence na tomto trhu hledají organizace způsoby, jak získat konkurenční výhodu -- tou může být právě efektivnější marketingová práce se zákazníky. Za hlavní cíle jsem si určil zpracování podrobného teoretického základu problematiky řízení marketingových …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing campaign life cycle management and customer relationship management in the area of fast moving consumer goods. Because of the highly competitive nature of this market the companies are in search of ways how to gain an advantage over their competitors -- which can be more effective marketing towards customers. The main goals of this thesis are completion of thorough …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Lucie Šperková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane