Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages – Adéla ŠROTOVÁ
Adéla ŠROTOVÁ
Master's thesis
Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages
Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages
Abstract:
The subject of this work is the factors affecting learning foreign languages in the relation to the four basic language skills {--} listening, speaking, reading and learning. The theoretical part is dedicated to the description of all the affective factors, divides them into two main groups, inner and outer and presents the theories of some influential authors in this topic. The following practical …moreAbstract:
Tématem práce jsou vnější faktory ovlivňující učení se cizím jazykům ve vztahu ke čtyřem základním jazykovým dovednostem {--} poslechu, mluvení, čtení a psaní. Teoretická část práce se věnuje popisu všech vlivných faktorů, rozděluje je na dvě základní skupiny, tedy vnitřní a vnější a nastiňuje teorie významných autorů v tomto oboru. Následující praktická část pozoruje vliv již pouze jednotlivých vnějších …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2007
Accessible from:: 27. 4. 2007
Identifier:
2298
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucie Betáková, M.A., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠROTOVÁ, Adéla. \textit{Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2007. Available from: https://theses.cz/id/iuz9q4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠROTOVÁ, Adéla. Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages . Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2007 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / AJ-D/ZŠ, Teaching English as a Foreign Language,
Theses on a related topic
-
Děti s poruchami učení a vliv sociokulturního prostředí na jejich integraci do společnosti
Klára PFEIFEROVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Faktory ovlivňující verbální dovednosti žáků na prvním stupni ZŠ (případová studie)
Simona PETRIČOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights