Návrh marketingové strategie sdružení TREMEDIAS – Ing. Zdeněk Neuman
Ing. Zdeněk Neuman
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie sdružení TREMEDIAS
Evaluation of the Business Financial Situation in MS Excel and Proposals to an Improvement of the situation
Anotace:
Práce analyzuje dosavadní čtyřletou historii občanského sdružení. Pomocí analýz určuje jeho současnou pozici a možnosti, které se od založení v roce 2008 výrazně změnily. Definuje novou doposud opomíjenou cílovou skupinu, které patří celosvětově k segmentu s nejvíce očekávaným růstem solventní poptávky. Stanovuje marketingovou strategii, vhodnou k jejich oslovení a vytvoření trvalých vazeb přinášející …víceAbstract:
Diploma thesis analyzes the current four-year history of the civic association. Using the analysis determines its current position and the possibility that since the establishment in 2008 significantly changed. Define a new target group previously neglected, which belong to the segment worldwide with the most bankable expected growth in demand. It provides marketing strategy appropriate to address …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fprem/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Macková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Alexandra SMOLÁKOVÁ -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Marketing vzdělávacích institucí
Alena Samková