Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby – Radka KOPECKÁ
Radka KOPECKÁ
Bakalářská práce
Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby
Functional Literacy as a Today´s Phenomenon
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola uvádí teoretická východiska gramotnosti. Druhá kapitola popisuje funkční gramotnost, funkční negramotnost a rozvoj funkční gramotnosti. Třetí kapitola se zaměřuje na čtenářskou gramotnost. Poslední kapitola seznamuje s mezinárodními výzkumy čtenářské …víceAbstract:
My bachelor thesis titled Functional Literacy as a Today´s Phenomenon is dividend into two parts. The theoretical part contains 4 chapters. The first chapter introduces theoretical basis of literacy. The second charter describes functional literacy, functional illiteracy and development functional literacy. The third chapter focuses on reader´s literacy and the last chapter introduces international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Radka. Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti v podmínkách vybrané střední školy
Radka Jakubíčková -
Aplikace regionální kultury do výuky v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti
Jana Míšková -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Kateřina Horylová -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni základní školy
Dagmar TRČKOVÁ -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy
Zuzana REICHERTOVÁ -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková