Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby – Radka KOPECKÁ
Radka KOPECKÁ
Bachelor's thesis
Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby
Functional Literacy as a Today´s Phenomenon
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola uvádí teoretická východiska gramotnosti. Druhá kapitola popisuje funkční gramotnost, funkční negramotnost a rozvoj funkční gramotnosti. Třetí kapitola se zaměřuje na čtenářskou gramotnost. Poslední kapitola seznamuje s mezinárodními výzkumy čtenářské …viacAbstract:
My bachelor thesis titled Functional Literacy as a Today´s Phenomenon is dividend into two parts. The theoretical part contains 4 chapters. The first chapter introduces theoretical basis of literacy. The second charter describes functional literacy, functional illiteracy and development functional literacy. The third chapter focuses on reader´s literacy and the last chapter introduces international …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Radka. Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-cj-12
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace regionální kultury do výuky v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti
Jana Míšková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti v podmínkách vybrané střední školy
Radka Jakubíčková -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Kateřina Horylová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ