Roman LEXA
Bakalářská práce
Projevy populismu u hnutí ANO
The manifestations of populism in the political movement ANO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda hnutí ANO vykazuje projevy populismu v krátkém období před volbami do poslanecké sněmovny v roce 2017. V teoretické části je nahlíženo na koncept populismu z mnoha různých úhlů. Analýzou jádra populismu jsou představena čtyři kritéria, která jsou v analytické části aplikována na vytvořená data. Tato data jsou tvořena prostřednictvím tří platforem, skrze které …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the identifying the populist manifestation in the political movement ANO 2011. The theoretical part discuses the theory of populism from different points of view. By analyzing the core of populism, four criteria are presented that are applied to the data generated in the analysis section. This data is selected from three platforms through which the movement ANO carries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEXA, Roman. Projevy populismu u hnutí ANO. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Analýza volebních programů hnutí ANO pro krajské volby 2016
Lucie Schovancová -
Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
Lukáš Žmolík -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Evropeizace programových dokumentů hnutí ANO
Kristýna Řačáková -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka