Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění – Ondřej ZAPSKÝ
Ondřej ZAPSKÝ
Bakalářská práce
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Public relations as a tool for influencing public opinion
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají obyvatelé města Kadaně ke společnosti ČEZ a jak hodnotí PR aktivity společnosti ČEZ na Kadaňsku. K vysvětlení public relations, PR, slouží první kapitola, která mj. popisuje využití, nástroje, cíle a definuje základní pojmy PR. Práce se dále zabývá lidskými postoji, jakožto oblastí sociální psychologie. Zaměření je zde věnováno k jejich utváření …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the attitudes of city dwellers of Kadan to CEZ company and how to evaluate the PR activities of CEZ in the Kadan region. The first chapter serves to explain public relations, PR for short, which among other things describes using, tools, objectives and defines the basic concepts of PR. The thesis also deals with human attitudes, as the field of social psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPSKÝ, Ondřej. \textit{Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/iw9okd/.
Jak správně citovat práci
ZAPSKÝ, Ondřej. Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda