Analýza marketingových aktivit společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o. – Lenka Tesařová
Lenka Tesařová
Diplomová práce
Analýza marketingových aktivit společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.
Analysis of the marketing activities of the company Tchibo Praha, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit, pomocí kterých se Tchibo snaží zlepšit povědomí o značce, a naučit veřejnost, že značka Tchibo už není jen prodejcem kávy. Pomocí výzkumných metod bude zjišťováno, jak je značka Tchibo vnímána a oblíbená u zákazníků, jaký vztah mají lidé k věrnostnímu programu společnosti Tchibo, a jaký názor mají na nedávné televizní reklamy zobrazující spotřební …víceAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing activities that company Tchibo uses for improving brand awareness and teaching the public about selling other products than coffee. Using research methods will investigate how the public perceive brand Tchibo. Also how the people have attitude to loyalty programme of Tchibo and what is the view of the recent television advertisements focusing on consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Simona Endtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková