Analýza marketingových aktivit společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o. – Lenka Tesařová
Lenka Tesařová
Master's thesis
Analýza marketingových aktivit společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.
Analysis of the marketing activities of the company Tchibo Praha, spol. s r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit, pomocí kterých se Tchibo snaží zlepšit povědomí o značce, a naučit veřejnost, že značka Tchibo už není jen prodejcem kávy. Pomocí výzkumných metod bude zjišťováno, jak je značka Tchibo vnímána a oblíbená u zákazníků, jaký vztah mají lidé k věrnostnímu programu společnosti Tchibo, a jaký názor mají na nedávné televizní reklamy zobrazující spotřební …moreAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing activities that company Tchibo uses for improving brand awareness and teaching the public about selling other products than coffee. Using research methods will investigate how the public perceive brand Tchibo. Also how the people have attitude to loyalty programme of Tchibo and what is the view of the recent television advertisements focusing on consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38976
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2013
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Simona Endtová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková