Lenka Tesařová

Master's thesis

Analýza marketingových aktivit společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.

Analysis of the marketing activities of the company Tchibo Praha, spol. s r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit, pomocí kterých se Tchibo snaží zlepšit povědomí o značce, a naučit veřejnost, že značka Tchibo už není jen prodejcem kávy. Pomocí výzkumných metod bude zjišťováno, jak je značka Tchibo vnímána a oblíbená u zákazníků, jaký vztah mají lidé k věrnostnímu programu společnosti Tchibo, a jaký názor mají na nedávné televizní reklamy zobrazující spotřební …more
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing activities that company Tchibo uses for improving brand awareness and teaching the public about selling other products than coffee. Using research methods will investigate how the public perceive brand Tchibo. Also how the people have attitude to loyalty programme of Tchibo and what is the view of the recent television advertisements focusing on consumer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 9. 2013
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Simona Endtová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38976