Bc. Šárka Hájková
Diplomová práce
Event marketing
Event Marketing
Anotace:
Diplomová práce, EVENT MARKETING, se ve své první části zabývá hlavními definicemi a pojednává o event marketingu jako o součásti integrované marketingové komunikace. V teoretické části se zabývá formami eventu a členěním event marketingových aktivit. Aplikační část je zaměřena na akci Microsoft Days 2010, věnuje se plánování a realizaci celé konference a následnému vyhodnocení.Abstract:
Thesis, Event marketing, in first part deals with the main definitions and discusses the Event marketing as a part of integrated marketing communications. The theoretical part deals with the breakdown of the types of events and Event marketing activities. Application of the action is focused on Microsoft Days 2010, deals with the planning and implementation of the conference and subsequent evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p7u40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček