Bc. Šárka Hájková
Master's thesis
Event marketing
Event Marketing
Abstract:
Diplomová práce, EVENT MARKETING, se ve své první části zabývá hlavními definicemi a pojednává o event marketingu jako o součásti integrované marketingové komunikace. V teoretické části se zabývá formami eventu a členěním event marketingových aktivit. Aplikační část je zaměřena na akci Microsoft Days 2010, věnuje se plánování a realizaci celé konference a následnému vyhodnocení.Abstract:
Thesis, Event marketing, in first part deals with the main definitions and discusses the Event marketing as a part of integrated marketing communications. The theoretical part deals with the breakdown of the types of events and Event marketing activities. Application of the action is focused on Microsoft Days 2010, deals with the planning and implementation of the conference and subsequent evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p7u40/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček