Bc. Šárka Hájková

Master's thesis

Event marketing

Event Marketing
Abstract:
Diplomová práce, EVENT MARKETING, se ve své první části zabývá hlavními definicemi a pojednává o event marketingu jako o součásti integrované marketingové komunikace. V teoretické části se zabývá formami eventu a členěním event marketingových aktivit. Aplikační část je zaměřena na akci Microsoft Days 2010, věnuje se plánování a realizaci celé konference a následnému vyhodnocení.
Abstract:
Thesis, Event marketing, in first part deals with the main definitions and discusses the Event marketing as a part of integrated marketing communications. The theoretical part deals with the breakdown of the types of events and Event marketing activities. Application of the action is focused on Microsoft Days 2010, deals with the planning and implementation of the conference and subsequent evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní