Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku – Kristýna Dvořáčková
Kristýna Dvořáčková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication on Social Media Networks
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na sociálních sítích značky DOLLER. V teoretické části jsou představeny marketingová komunikace obecně, specifika online komunikace a marketingové komunikace na sociálních sítích. V praktické části je provedena analýza marketingové komunikace značky DOLLER, kde je faktický stav porovnáván s teoretickými poznatky, aktivitami konkurence …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication on social media of the brand DOLLER. The theoretical part presents marketing communication in general, specifics of online communication and marketing communication on social media. The practical part analyzes DOLLER's marketing communication, where the factual situation is compared with theoretical knowledge, competitors' activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dmn11/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2019
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁČKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku} [online]. Brno, 2018 [cit. 2023-10-03]. Available from: https://theses.cz/id/ix9th1/. Bachelor's thesis. Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. Thesis supervisor Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral