Roman Minařík

Diplomová práce

Výzkum korporátní identity vybraných hotelů v Praze

Research on corporate identity of selected hotels in Prague
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat základní prvky korporátních identit vybraných hotelů v Praze a dále pak formou marketingového výzkumu zjistit, zda zákazníci (klientela hotelu) vnímají vůbec korporátní identitu jako takovou, jaké její jednotlivé prvky na ně působí nejvíce a zda je korporátní identita hotelu nějakým způsobem ovlivňuje při nákupním rozhodování.
Abstract:
The main objective of this thesis is to describe the basic elements of corporate identities of selected hotels in Prague and then to find out (by the marketing research) whether the hotel customers (their clients) even notice their corporate identities (their elements) and whether their purchasing decision makings can be influenced by them.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2011
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Lukáš Kučera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23357