Role komunikace a participace v rozvojových projektech sídel a regionů – Ing. Dagmar Kosíková
Ing. Dagmar Kosíková
Diplomová práce
Role komunikace a participace v rozvojových projektech sídel a regionů
Role of communication and participation in developing project s seats regions
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice komunikace a participace občanů na rozvoji daného území. S problematikou participace se na území České republiky poprvé setkáváme až v roce 1989, kdy dochází ke změně politického režimu. Od tohoto roku mají občané právo aktivně se zapojovat do rozhodování a spolupodílet se na rozvoji daného území. Díky participaci a komunikaci občanů s úřady je možné předcházet …víceAbstract:
These thesis are addressing the issue of communication and participation of citizens in development of the said region. In the Czech Republic we first came across the issue of participation in 1989 when the political regime has changed. Since then the citizens have had the right to participate in decision making and in development of the said region. Thanks to the participation and communication of …víceKlíčová slova
Informace Information Komunikace Communication Komunikační strategie Communication strategy Komunitní plánování Community planning Neziskové organizace Non-profit organization Obec Municipality Participace Participation Participační model Participation model Partnerství veřejného a soukromého sektoru Public private partnerships Region Region Regionální politika Regional policy Regionální rozvoj Regional development Sociální služby Social service´s Strategické plánování Strategic planning Informace Information Komunikace Communication Komunikační strategie Communication strategy Komunitní plánování Community planning Neziskové organizace Non-profit organization Obec Municipality Participace Participation Participační model Participation model Partnerství veřejného a soukromého sektoru Public private partnerships Region Region Regionální politika Regional policy Regionální rozvoj Regional development Sociální služby Social service´s Strategické plánování Strategic planning Informace Information Komunikace Communication Komunikační strategie Communication strategy Komunitní plánování Community planning Neziskové organizace Non-profit organization Obec Municipality Participace Participation Participační model Participation model Partnerství veřejného a soukromého sektoru Public private partnerships Region Region Regionální politika Regional policy Regionální rozvoj Regional development Sociální služby Social service´s Strategické plánování Strategic planning Informace Information Komunikace CommunicationInformace Communication Komunikační strategie Communication strategy Komunitní plánování Community planning Neziskové organizace Non-profit organization Obec Municipality Participace Participation Participační model Participation model Partnerství veřejného a soukromého sektoru Public private partnerships Region Regionální politika Regional policy Regionální rozvoj Regional development Sociální služby Social service´s Strategické plánování Strategic planning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vk3og/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Kadeřábková, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of Integrity and Non-repudiation for Distributed Provenance Information
David Gajdoš -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová