Bc. Adam Valášek
Bachelor's thesis
Sociální CRM
Social CRM
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálním CRM deseti největších obchodních center v České republice. První část práce popisuje teoretická východiska, která jsou důležitá pro kompletní pochopení problému. Teoretická východiska pojednávají o vztahu klasického CRM s tím sociálním, o digitálním marketingu, který úzce souvisí se SCRM a o Webu 2.0 a konkrétně o sociálních sítích, které jsou místem zkoumání. Druhá …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10918
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Roman Kelner -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights