Kateřina ŠTĚPÁNOVÁ

Bachelor's thesis

Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole

Self assessment diagnostic and intervention competencies teachers in kindergarten
Abstract:
Téma bakalářské práce zahrnuje problematiku klíčových kompetencí učitelů v mateřských školách. Práce je strukturována do několika kapitol a rozčleněna na teoretickou a praktickou část práce. V rámci teoretické části práce jsou řešeny všechny hlavní pojmy a problémy, které následně nacházejí svoje praktické uplatnění v praktické části práce. V této části je stěžejním obsahem vyhodnocení dotazníku, který …more
Abstract:
Bachelor thesis man theme includes information on key skills of teachers in kindergartens. The work is divided into several chapters, divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are solved all the major concepts and issues that subsequently found its practical application in the practical part. This is the core content of the evaluation questionnaire was presented to a selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTĚPÁNOVÁ, Kateřina. Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta