Audiovizuální propagace jako součást public relations mateřské školy. – Jana BERANOVÁ
Jana BERANOVÁ
Bakalářská práce
Audiovizuální propagace jako součást public relations mateřské školy.
Audiovisual publicity matter as component public relations of infant school.
Anotace:
Anotace Závěrečná práce se zabývá oblastí Public relations a obory s ní úzce souvisejícími, prezentací mateřských škol se zaměřením na fakta, která jsou výsledkem této prezentace. Vychází z důležitosti vztahů s veřejností a mateřských škol, jejichž součástí je prezentace na DVD. Dále z teoretických východisek a současných trendů public relations. V neposlední řadě i z průzkumného šetření v oblasti …víceAbstract:
In my Bachelor´s Report I try to introduce the area of ``Public relations{\crqq} (PR) and relate disciplines which are closely connected with this area/discipline. The different questions related to PR are described in every single part of this report. Closer view is devoted to one of PR tool which is an audiovisual presentation. In practical part of this report I concentrate on concrete function of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009
Zveřejnit od: 20. 3. 2009
Identifikátor:
12051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jiří Pletka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERANOVÁ, Jana. \textit{Audiovizuální propagace jako součást public relations mateřské školy.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/iyzc2g/.
Jak správně citovat práci
BERANOVÁ, Jana. Audiovizuální propagace jako součást public relations mateřské školy.. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 3. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Destination placement jako nástroj propagace regionu
Tereza Jägerová -
Využití audiovizuální tvorby v propagaci symfonických orchestrů
Vojtěch Kába -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva