Erika ČVANDOVÁ

Bachelor's thesis

Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

Recommendation of Marketing Strategy for the New Product of Company Technology Innovation Centre Ltd.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum …more
Abstract:
Thetopic of this bachelor thesis is recommendation of marketing strategy for the new product of company Technology innovation centre in Zlin. Theoretical part of the thesis covers information from literature related to marketing strategy and aplication of marketing tools in new product implementation. There is also chapter discribing function and benefits of science and technology parks, that includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČVANDOVÁ, Erika. Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics