Erika ČVANDOVÁ

Bachelor's thesis

Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

Recommendation of Marketing Strategy for the New Product of Company Technology Innovation Centre Ltd.
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum …viac
Abstract:
Thetopic of this bachelor thesis is recommendation of marketing strategy for the new product of company Technology innovation centre in Zlin. Theoretical part of the thesis covers information from literature related to marketing strategy and aplication of marketing tools in new product implementation. There is also chapter discribing function and benefits of science and technology parks, that includes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zverejniť od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČVANDOVÁ, Erika. Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics