Bc. Jan Albrecht

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon

Marketing communication of the TV show Autosalon
Abstract:
Mezi cíle této bakalářské práce patří objasnění marketingových technik v motoristickém pořadu Autosalon. Najít rozdíly mezi koncepty pořadů Autosalon a Top Gear. Snaha objasnit fungování pořadu Autosalon a rovněž jeho závislost na spolupráci s firmami a společnostmi z oblasti automobilového průmyslu a zjištění, který z uvedených motoristických pořadů využívá lépe marketingové techniky.
Abstract:
The goals of this bachelor thesis include clarification of marketing techniques in the motor show Autosalon. Find the differences between the concepts of Autosalon and Top Gear. Efforts to clarify the functioning of the show Autosalon and its dependence on cooperation with firms and companies in the automotive industry and find out which of these motoring TV shows uses better marketing techniques.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní