Bc. Jan Albrecht

Bakalářská práce

Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon

Marketing communication of the TV show Autosalon
Anotace:
Mezi cíle této bakalářské práce patří objasnění marketingových technik v motoristickém pořadu Autosalon. Najít rozdíly mezi koncepty pořadů Autosalon a Top Gear. Snaha objasnit fungování pořadu Autosalon a rovněž jeho závislost na spolupráci s firmami a společnostmi z oblasti automobilového průmyslu a zjištění, který z uvedených motoristických pořadů využívá lépe marketingové techniky.
Abstract:
The goals of this bachelor thesis include clarification of marketing techniques in the motor show Autosalon. Find the differences between the concepts of Autosalon and Top Gear. Efforts to clarify the functioning of the show Autosalon and its dependence on cooperation with firms and companies in the automotive industry and find out which of these motoring TV shows uses better marketing techniques.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace