Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon – Bc. Jan Albrecht
Bc. Jan Albrecht
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Marketing communication of the TV show Autosalon
Abstract:
Mezi cíle této bakalářské práce patří objasnění marketingových technik v motoristickém pořadu Autosalon. Najít rozdíly mezi koncepty pořadů Autosalon a Top Gear. Snaha objasnit fungování pořadu Autosalon a rovněž jeho závislost na spolupráci s firmami a společnostmi z oblasti automobilového průmyslu a zjištění, který z uvedených motoristických pořadů využívá lépe marketingové techniky.Abstract:
The goals of this bachelor thesis include clarification of marketing techniques in the motor show Autosalon. Find the differences between the concepts of Autosalon and Top Gear. Efforts to clarify the functioning of the show Autosalon and its dependence on cooperation with firms and companies in the automotive industry and find out which of these motoring TV shows uses better marketing techniques.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/en9my/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl