Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon – Bc. Jan Albrecht
Bc. Jan Albrecht
Bakalářská práce
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Marketing communication of the TV show Autosalon
Anotace:
Mezi cíle této bakalářské práce patří objasnění marketingových technik v motoristickém pořadu Autosalon. Najít rozdíly mezi koncepty pořadů Autosalon a Top Gear. Snaha objasnit fungování pořadu Autosalon a rovněž jeho závislost na spolupráci s firmami a společnostmi z oblasti automobilového průmyslu a zjištění, který z uvedených motoristických pořadů využívá lépe marketingové techniky.Abstract:
The goals of this bachelor thesis include clarification of marketing techniques in the motor show Autosalon. Find the differences between the concepts of Autosalon and Top Gear. Efforts to clarify the functioning of the show Autosalon and its dependence on cooperation with firms and companies in the automotive industry and find out which of these motoring TV shows uses better marketing techniques.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/en9my/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl