Tomáš Chvalina

Diplomová práce

Marketigová strategie pro start-up Mapotic

Marketing Strategy for Start-up Mapotic
Anotace:
Diplomové práce je zaměřena na tvorbu nové marketingové strategie pro start-up Mapotic, který si během posledních let prošel změnou svého směřován, kdy se nově zaměřuje i na B2B trh. Marketingová strategie vychází z interních dat, kvalitativního výzkumu založeného na polostrukturovaných rozhovorech s aktuálními klienty, ze kterých byly sestaveny marketingové persony, jako reprezentanti nejzajímavější …více
Abstract:
The thesis focuses on the creation of a new marketing strategy for the start-up Mapotic, which has undergone a change of direction in recent years, when it is now also focused on the B2B market. The marketing strategy is based on internal data, qualitative research based on semi- structured interviews with current clients, from which marketing personas were assembled as representatives of the most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Jana Müllerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93820