Marketingový mix vybrané prodejny – Bc. Natálie Švihálková
Bc. Natálie Švihálková
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané prodejny
Marketing mix of a selected store
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix a jeho nástroje. Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu vybrané prodejny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska zkoumané problematiky. V praktické části je charakterizována vybraná prodejna, provedeno zhodnocení nastavení jejího současného marketingového …víceAbstract:
This thesis focused on a marketing mix and its elements. The thesis aims to evaluate the present marketing mix of a chosen store and propose possible improvements in certain areas. The theoretical part of this thesis provides an insight into the theoretical part of the marketing mix. The practical part comprises a description of the chosen store, an analysis of the store’s current marketing mix, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ram5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rostislav Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor