Organizační identita a její vliv na resilienci organizace – Bc. Soňa Vídenská
Bc. Soňa Vídenská
Master's thesis
Organizační identita a její vliv na resilienci organizace
Organisational identity and its influence on organisational resilience
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Organizační identita a její vliv na resilienci organizace“ je analýza organizační identity ve vybrané organizaci a posouzení, zda organizační identita této konkrétní organizace podporuje její resilienci. Teoretická část definuje pojmy organizační identita a její vztah k resilienci. Dále také vysvětluje pojem vysoce spolehlivých organizací, na jakých principech operují a jejich …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: ‚Organisational identity and its influence on organisational resilience‘ is analysis of the organisational identity in selected organisation and assessing whether the organizational identity of this organization supports its resilience. Theoretical part defines a term of organisational identity and its relation to resilience. This part also explained a term of high …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/osybl/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2019
- Supervisor: Mag. Dr. Eva Gatarik
- Reader: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Vysoce spolehlivé organizace: Implikace pro znalostní management vybrané organizace
Iveta Hrušovská -
Míra připravenosti vysoce spolehlivé organizace pro řešení mimořádné události (případová studie)
Marek Brauner -
Znalostní management ve vysoce spolehlivých organizacích
Nikol Laifrová -
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Klára Machálková -
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková -
Event marketing v komunikační strategii firmy
Jana Pirunčíková -
Event Management
Tereza Havlenová -
Event marketing
Petra NĚMCOVÁ