Bc. Hana Navrátilová

Master's thesis

Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora

Marketing strategy of traditional Czech company ALPA as a consequence of the necessity to adapt to a devolving and dynamic market using the author’s personal empirical methods
Abstract:
Diplomová práce pojednává o marketingové strategii stoleté české společnosti ALPA, a.s. – výrobce tradiční Alpa francovky, a její historii z pohledu reklamy a propagace. Zaměřuje se na jednotlivé kroky v historii, které společnost podnikla v rámci komunikace ke spotřebitelům a potenciálním zákazníkům. Mapuje metody a nástroje, jaké k tomu využívala jak v historii, tak v současnosti, a jaký dopad měly …more
Abstract:
These diploma work deals with the marketing strategy of the century-old Czech company ALPA, a.s., the producer of traditional Alpa liniment, and its history from the perspective of advertising and promotion. This work focuses on individual steps in the history of the company, which it undertook within communication aimed at customers. Furthermore, the work maps the methods and tools used by the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní