Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora – Bc. Hana Navrátilová
Bc. Hana Navrátilová
Master's thesis
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
Marketing strategy of traditional Czech company ALPA as a consequence of the necessity to adapt to a devolving and dynamic market using the author’s personal empirical methods
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o marketingové strategii stoleté české společnosti ALPA, a.s. – výrobce tradiční Alpa francovky, a její historii z pohledu reklamy a propagace. Zaměřuje se na jednotlivé kroky v historii, které společnost podnikla v rámci komunikace ke spotřebitelům a potenciálním zákazníkům. Mapuje metody a nástroje, jaké k tomu využívala jak v historii, tak v současnosti, a jaký dopad měly …viacAbstract:
These diploma work deals with the marketing strategy of the century-old Czech company ALPA, a.s., the producer of traditional Alpa liniment, and its history from the perspective of advertising and promotion. This work focuses on individual steps in the history of the company, which it undertook within communication aimed at customers. Furthermore, the work maps the methods and tools used by the company …viacKľúčové slová
Historie kreativní vizuál marketingový průzkum marketingová strategie MML – TGI analýza podnik potřeby public relations reklama segmentace trhu služba trh výrobek vývoj marketingových koncepcí zákazník zboží. History creative visual marketing survey marketing strategy MML – TGI analysis company needs advertising market segmentation service market product development of marketing concepts customer goods.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yh526/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTILOVÁ, Hana. \textit{Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/j10osk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová