HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství – Bc. Kateřina Křížová
Bc. Kateřina Křížová
Master's thesis
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zmapovat, v jaké míře malé a střední podniky ve strojírenském průmyslu využívají HR marketing a následně doporučit možnost jeho zavedení nebo efektivnějšího využívání, pokud již zaveden je. V rámci výzkumu byla provedena analýza obsahu webových stránek, sociálních médií a pracovních portálů 20 malých a středních podniků působících ve strojírenství. Tento přístup byl doplněn …moreAbstract:
The aim of the thesis was to map the extent to which small and medium-sized enterprises in the engineering industry use HR marketing and subsequently recommend the possibility of its introduction or more effective use if it is already in place. The research involved a content analysis of the websites, social media and job portals of 20 SMEs operating in the engineering industry. This approach was complemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/imjip/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: doc. et doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Reader: Ing. Filip Kraic
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽOVÁ, Kateřina. \textit{HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/j1h2da/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Návrh strategie HR marketingu ve start-upu
Lenka Viceníková -
Využití HR marketingu ve státním sektoru
Denisa Jíchová -
Návrh HR marketingové strategie vybrané společnosti
Lukáš Vlasák -
HR marketing ve zvolené společnosti
Tereza Martinovská -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová