Nikol Bartošová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky

Analysis of the marketing mix of the selected company/brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem a analýzou společnosti Gardners. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii, umístnění na trhu a podvědomí o společnosti. Teoretická část se zaměřuje na pojem marketing, potřeba a požadavek, marketingové prostředí a marketingová situační analýza. Dále SWOT analýza, cílový segment pro pochopení trhu a v závěru marketingový mix a jeho možné varianty …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing mix and analysis of the company Gardners. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy, market positioning, and company awareness. The theoretical part covers the concept of marketing, needs and demands, marketing environment, and marketing situational analysis. Additionally, it includes SWOT analysis, target segment for market understanding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management