Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky – Nikol Bartošová
Nikol Bartošová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Analysis of the marketing mix of the selected company/brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem a analýzou společnosti Gardners. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii, umístnění na trhu a podvědomí o společnosti. Teoretická část se zaměřuje na pojem marketing, potřeba a požadavek, marketingové prostředí a marketingová situační analýza. Dále SWOT analýza, cílový segment pro pochopení trhu a v závěru marketingový mix a jeho možné varianty …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing mix and analysis of the company Gardners. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy, market positioning, and company awareness. The theoretical part covers the concept of marketing, needs and demands, marketing environment, and marketing situational analysis. Additionally, it includes SWOT analysis, target segment for market understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vb9yp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
Marketingový management Rádia Relax
Antonín Merta -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy
Michaela Lišková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova