Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky – Nikol Bartošová
Nikol Bartošová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Analysis of the marketing mix of the selected company/brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem a analýzou společnosti Gardners. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii, umístnění na trhu a podvědomí o společnosti. Teoretická část se zaměřuje na pojem marketing, potřeba a požadavek, marketingové prostředí a marketingová situační analýza. Dále SWOT analýza, cílový segment pro pochopení trhu a v závěru marketingový mix a jeho možné varianty …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing mix and analysis of the company Gardners. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy, market positioning, and company awareness. The theoretical part covers the concept of marketing, needs and demands, marketing environment, and marketing situational analysis. Additionally, it includes SWOT analysis, target segment for market understanding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vb9yp/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠOVÁ, Nikol. \textit{Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/j1krlc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
Marketingový management Rádia Relax
Antonín Merta -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy
Michaela Lišková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova