Bc. Eliška SOBOTKOVÁ

Master's thesis

Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.

Corporate Identity as a Tool for Building a Positive Corporate Image of Mands International, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím …more
Abstract:
Diploma thesis deals with the issue of corporate identity, as an instrument for building a positive image of the company Mands International, s.r.o. Theoretical part deals with the analysis of the literary sources that relate to the issue of corporate identity and its individual elements. The theoretical part is followed by an analytical section dealing with the assessment of the current state of all …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOBOTKOVÁ , Eliška . Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing