Bc. Helena Bachorecová

Diplomová práce

Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu

Psychological mechanisms when making purchasing decisions
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá psychologickými mechanismy v oblasti nákupního chování spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které vedou spotřebitele, konkrétně ženu, čtenářku, k rozhodování o nákupu lifestylového časopisu ELLE. Teoretická část se věnuje spotřebnímu chování a osobnosti spotřebitele. Zmiňuje vliv kognitivních a konativních faktorů na behaviorální projev osobnosti …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the psychological mechanisms in the area of shopping behavior of consumers. The main objective of this thesis is to identify factors which lead consumers, particularly woman, readers, to decide to buy lifestyle magazine ELLE. The theoretical part deals with consumer behavior and personality of the consumer. Mentions the impact of cognitive and conative factors on the behavioral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní