Sociální pedagog a jeho uplatnění ve školním prostředí – Bc. Veronika Hanulíková
Bc. Veronika Hanulíková
Diplomová práce
Sociální pedagog a jeho uplatnění ve školním prostředí
The Position of a Social Pedagogue in the School Environment
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá uplatněním sociálního pedagoga ve školním prostředí. Teoretická část pojednává o oblastech vztahující se k ústřednímu tématu. Stručně seznamuje s vývojem sociální pedagogiky jak na našem území, tak v zahraničí. Dále zdůrazňuje integrující charakter sociální pedagogiky a její provázanost s ostatními disciplínami. Na závěr rozpracovává jednotlivé atributy profese …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the position of a social pedagogue in the school environment. The theoretical part describes the dimensions related to the main issue. This part briefly introduces the development of social pedagogy, in our country as well as abroad. Furthermore, it emphasizes integrating character of social pedagogy and its cohesion with other disciplines. In the last part, it describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanulíková, Veronika. Sociální pedagog a jeho uplatnění ve školním prostředí. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička