Anna Tolarová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie firmy ZOOT
Communication strategy of the company ZOOT
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je komunikační strategie společnosti ZOOT a.s. Jedná se o původně českou společnost podnikající v odvětví módy. Společnost nabízí své produkty přes e-shop s možností vyzkoušení na výdejnách. ZOOT a.s. byla donedávna označována za rychle rostoucí společnost, ale její dlouhodobě neudržitelný způsob vedení nebyl e-shop schopen učinit ziskovým. Nyní se společnost nachází ve fázi …moreAbstract:
The subject of this thesis is the communication strategy of the company ZOOT. It is originally a Czech fashion company. The company offers its products via e-shop with possibility to try out at the store. Until recently, ZOOT has been referred to as a fast-growing company, but its long-term unsustainable management approach has not been able to make the company profitable. Now the company is in a restructuring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78190
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2019
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin