Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s. – Petra Havlišová
Petra Havlišová
Bakalářská práce
Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické části je charakterizováno vybrané divadlo (divadlo Semafor) z hlediska současného marketingového mixu a několika analýz (SWOT, PEST, prostředí). Na základě získaných informací jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problems of theatre marketing. Attention is first paid to the theoretical part, which describes the typology of theaters, their sources of financing and defines the specifics of marketing in culture. In the practical part is char-acterized selected theatre (Semafor theatre) in terms of current marketing mix and several analyses (SWOT, PEST, environment). Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Intercultural communication in the management of tourism
Zdeněk Hofman -
IMC within the selected company, business plan
Klára Petrovská -
Marketingový plán společnosti
Eva Paracková -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková