Bc. Petr Šulc

Bakalářská práce

Marketing v autobusové dopravě

Marketing in Bus Service
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit (marketingového mixu 7P) Ing. Šulce, který podniká v tuzemské objednávkové autobusové dopravě. Jejím provedením je zjištěno, že jsou jeho marketingové nástroje pro dané podnikání, až na drobnosti, efektivní a pomáhají mu dosahovat stanovených cílů, s výjimkou komunikace. U ní je doporučená vhodná úprava.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of Ing. Šulc’s marketing activities (marketing mix 7P), which he does business in domestic order bus transport. Its implementation is found that his marketing tools for the business, except several things, are effective and help him achieves his set goals, except for communication. For its is recommended suitable adjustment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.