Bc. Petr Šulc
Bachelor's thesis
Marketing v autobusové dopravě
Marketing in Bus Service
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit (marketingového mixu 7P) Ing. Šulce, který podniká v tuzemské objednávkové autobusové dopravě. Jejím provedením je zjištěno, že jsou jeho marketingové nástroje pro dané podnikání, až na drobnosti, efektivní a pomáhají mu dosahovat stanovených cílů, s výjimkou komunikace. U ní je doporučená vhodná úprava.Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of Ing. Šulc’s marketing activities (marketing mix 7P), which he does business in domestic order bus transport. Its implementation is found that his marketing tools for the business, except several things, are effective and help him achieves his set goals, except for communication. For its is recommended suitable adjustment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/j080g/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec