Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení – Bc. Viktorie Slámová
Bc. Viktorie Slámová
Bakalářská práce
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Engagement ring marketing campaign including media plan and evaluation
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační strategie s cílem zvýšit prodej zásnubních prstýnků a povědomí o značce. Práce rozpoznává klíčové preference zákazníků a navrhuje efektivní marketingovou kampaň, která využívá personalizovaný přístup a emocionální marketing prostřednictvím sociálních médií. Praktická část práce obsahuje analýzu dat z dotazníkového šetření a návrh marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis examines marketing and communication strategies to increase engagement ring sales and brand awareness. The thesis identifies key customer preferences and proposes an effective marketing campaign that uses a personalised approach and emotional marketing through social media. The practical part of the thesis includes the analysis of data from the questionnaire survey and the design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/a7os3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLÁMOVÁ, Viktorie. \textit{Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j2x81b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec