Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení – Bc. Viktorie Slámová
Bc. Viktorie Slámová
Bachelor's thesis
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Engagement ring marketing campaign including media plan and evaluation
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační strategie s cílem zvýšit prodej zásnubních prstýnků a povědomí o značce. Práce rozpoznává klíčové preference zákazníků a navrhuje efektivní marketingovou kampaň, která využívá personalizovaný přístup a emocionální marketing prostřednictvím sociálních médií. Praktická část práce obsahuje analýzu dat z dotazníkového šetření a návrh marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis examines marketing and communication strategies to increase engagement ring sales and brand awareness. The thesis identifies key customer preferences and proposes an effective marketing campaign that uses a personalised approach and emotional marketing through social media. The practical part of the thesis includes the analysis of data from the questionnaire survey and the design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/a7os3/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec