Bc. Viktorie Slámová

Bachelor's thesis

Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení

Engagement ring marketing campaign including media plan and evaluation
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační strategie s cílem zvýšit prodej zásnubních prstýnků a povědomí o značce. Práce rozpoznává klíčové preference zákazníků a navrhuje efektivní marketingovou kampaň, která využívá personalizovaný přístup a emocionální marketing prostřednictvím sociálních médií. Praktická část práce obsahuje analýzu dat z dotazníkového šetření a návrh marketingové …more
Abstract:
This bachelor thesis examines marketing and communication strategies to increase engagement ring sales and brand awareness. The thesis identifies key customer preferences and proposes an effective marketing campaign that uses a personalised approach and emotional marketing through social media. The practical part of the thesis includes the analysis of data from the questionnaire survey and the design …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing