Bc. Viktorie Slámová

Bakalářská práce

Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení

Engagement ring marketing campaign including media plan and evaluation
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační strategie s cílem zvýšit prodej zásnubních prstýnků a povědomí o značce. Práce rozpoznává klíčové preference zákazníků a navrhuje efektivní marketingovou kampaň, která využívá personalizovaný přístup a emocionální marketing prostřednictvím sociálních médií. Praktická část práce obsahuje analýzu dat z dotazníkového šetření a návrh marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis examines marketing and communication strategies to increase engagement ring sales and brand awareness. The thesis identifies key customer preferences and proposes an effective marketing campaign that uses a personalised approach and emotional marketing through social media. The practical part of the thesis includes the analysis of data from the questionnaire survey and the design …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/a7os3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách