Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů – Bc. Veronika TYLOVÁ
Bc. Veronika TYLOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů
Project of increasing competitivenes of GE Money Bank, a.s. in providing of banking products.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb metodou srovnání s hlavními konkurenčními bankami. Práce je rozdělena na tři části {--} teoretická, praktická a projektová. V první části jsou shrnuté poznatky z oblasti konkurence, postavení firmy v konkurenčním prostředí, možnosti měření spokojenosti zákazníka …víceAbstract:
Master´s thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of GE Money Bank, a.s. in providing banking products and services, the method with the main competing banks. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The first section summarizes the findings of the competition, the status of the company in a competitive environment, the possibility of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15376
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TYLOVÁ, Veronika. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/j334wu/.
Jak správně citovat práci
TYLOVÁ, Veronika. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
KONKURENCESCHOPNOST MALOOBCHODNÍ SÍTĚ BRNĚNKA
Eva Nečová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová