Bc. Veronika TYLOVÁ

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů

Project of increasing competitivenes of GE Money Bank, a.s. in providing of banking products.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb metodou srovnání s hlavními konkurenčními bankami. Práce je rozdělena na tři části {--} teoretická, praktická a projektová. V první části jsou shrnuté poznatky z oblasti konkurence, postavení firmy v konkurenčním prostředí, možnosti měření spokojenosti zákazníka …more
Abstract:
Master´s thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of GE Money Bank, a.s. in providing banking products and services, the method with the main competing banks. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The first section summarizes the findings of the competition, the status of the company in a competitive environment, the possibility of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15376

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kacr, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TYLOVÁ, Veronika. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing