Lukáš Veverka
Bachelor's thesis
Komerční využití sociálních sítí
The Commercial Use of Social Networks
Anotácia:
Tato bakalářská práce ukazuje možnosti komerčního využití sociálních sítí. Nejprve autor krátce popisuje vybrané sociální sítě a na mapě světa ukazuje vývoj preferencí uživatelů v jednotlivých státech. Autor sociální sítě porovnává podle počtu registrovaných uživatelů, podle pozice serveru a denní unikátní návštěvnosti. Detailněji je pak popsána situace v České republice a sociální síť Facebook. V …viacAbstract:
This thesis demonstrates the possibility of commercialization of social networks. First, author briefly describes selected social networks and shows the development of users preferences, in each country, on the world map. Author compares social networks by the number of registered users, according to the position of server and daily unique turnout. Situation in Czech Republic and the social network …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedúci: Martin Žamberský
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29393
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková