Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci – Bc. Adam JAHN
Bc. Adam JAHN
Master's thesis
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Product introduction to the market with emphasis on the competition
Abstract:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci. Projekt je realizován v podniku Openmatics, s. r. o. Hlavním cílem práce bylo navrhnout marketingový mix pro telematicko diagnostický produkt, který se nachází ve fázi vývoje. Pro dosažení hlavního cíle bylo nutné definovat jednotlivé dílčí úkoly, zejména pak srovnání konkurenčních produktů s ohledem …moreAbstract:
The submitted diploma thesis evaluates the introduction of a product into the market with an emphasis on competition. The project is realized through the company Openmatics, Ltd. The main objective of the project was to design a marketing blend for a telematicsdiagnostic product situated in a development phase. In order to achieve the main goal, it was crucial to define individual tasks, particularly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAHN, Adam. Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Tereza Brendelová